22 Temmuz 2010 Perşembe

Guess Saat



Bir harika saat de Guess'den!
Bu saat tamamen paslanmaz çelikten, kordonunda "g" harfleri var.Saat kısmının içi yer yer simli gibi, siyah beyaz leopar deseni gibi bir deseni var, çevresi kristallerle kaplı.
Bu saati de yine kutusu ve garanti belgeleri ile yollayacağım. İpekyolu Saat'den almıştım Şubat 2009 da. Garantisi iki yıl, daha dolmadı yani. Dediğim gibi aksesuar olarak kullanıldığı için bilezik ve diğer saatlerden takmaya sıra gelmiyor, sadece 1-2 kere kullanıldı.
Bu saatin bir özelliği de bileğinize göre daraltmak ya da açtırmak için saatçiye gitmenize gerek yok, kordonunun alt kısmında üzerinde küçük "g" harfi olan parçalar aynen saatin takma aksamı gibi kolayca çıkarılıp eklenebiliyor.

Ben İpekyolu Saat'den 330 TL'ye almıştım, Internette ise net bir fiyat bulamdım çünkü tam olarak bu saati bulamadım. İçi düz olanlarının fiyatı 300-350 arasında değişiyordu.

Bu saati sadece 160 TL'ye almak isterseniz bize mail atın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen çekinmeyin,yorum bırakın,bizi mutlu edin :)