15 Ağustos 2010 Pazar

Journey Pileli Etek


Özellikle iş hayatına yeni atılıp da klasik giyinmek zorunda olanlar giyecek bir şey bulma sıkıntısı çekiyordur. Bundan 4 yıl önce ben de bunu yaşamıştım, dolabımda klasik hiç bir şey yoktu. İlk bir kaç maaşım yeni bir gardrop dizmeye harcandı :)

Ben klasik giyim, etek gömlek ya da takım elbise hayranı bir insan değilim. Eskiden beri kıyafet zorunluluklarından nefret ederim. Çünkü giyim tarzı insanın kişiğini dışavurum tarzıdır bana göre, ve kıyafet kuralları bizi tek tip yapmaya çalışır...

Ne yazık ki böyle düşündüğüm halde işim gereği, işyerinde klasik giyinmek zorundayım. Dolayısıyla gardrobumda işe yeni başlayanların hayatını kurtaracak pek çok giyilmeyen parça var. Zaten böyle kişilere önerim, kendi klasik tarzınızı iyice oturtana kadar iyi bir takım elbise hariç hiç bir şeye fazla para vermemeniz.

Neyse, sanki uzmanmışım gibi bir de blog üzerinden giyim danışmanlığı yapıyorum :)

Gelelim konumuza, bu etek Journey'den Large beden ama Journey'nin kalıpları dar 38 bedene iyi duracaktır. Zaten bu model bir eteği belinize oturtmazsınız, biraz daha aşağıda durur. Yine de belki ince bir 40 bedene de olabilir. Boyu 1,62 boya göre diz hizasında. Tok ve esnek, rahat bir kumaşı var. Önden iki pilesi ve bu pilelerin altında iki küçük yırtmaç var. Beyaz gömleklerle güzel duracak, günü kurtaracak klasik, gri etek kısacası.

1 kere giyildi, yine çok uygun, bu fiyata hiç bir yerde bulunmaz: 10 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen çekinmeyin,yorum bırakın,bizi mutlu edin :)