20 Haziran 2010 Pazar

Sevdiklerim 1: Kırlangıç Zeytinyağlı Sıvı Sabun


Blogumuzun metin yazarlığını tamamen üstlenmiş görünen bir "abla" olarak sizlere zaman zaman sevdiğim, çok memnun kaldığım ürünleri tanıtmaya karar verdim. (Kardeşim biraz tembel galiba ^_^)
İlk örnek alıştığımız kozmetiklerden farklı, bildiğimiz sıvı sabun. Ama bu çok farklı bir sıvı sabun. Bir kez, sadece bir kez deneyin ve demek istediğimi anlayacaksınız. Diğer sıvı sabunlarda yaşadığımız (ve benim nefret ettiğim) yıkadıktan sonra elde vıcık vıcık, kremsi bir his kalma sorununu bu sabunla asla yaşamıyorsunuz. Elleriniz gıcır gıcır, tertemiz ve mis gibi oluyor. (Amma reklam yaptım değil mi? ^_^)
Zaten bana göre temizlik dediğin gıcır gıcır olmalı, yüz temizleyicilerde de o kremsi ya da süt şeklinde olan ürünleri sevmiyorum, sanırım psikolojik bir şey bu ama ben temizleyiciyi böööyle köpürtüp tertemiz hissetmeliyim.
Neyse, biz sıvı sabunumuza dönelim, bu sabun benim gibi kontakt lens kullananlar için ayrıca iyi çünkü ellerinizde hiç bir kalıntı bırakmıyor ve lensinizi temiz parmaklarla takabiliyorsunuz.
Her markette bulunmayan bir ürün olduğundan gördükçe raflarda ne kadar varsa alıyorum ve stokluyorum. Haa unutmadan, bunun duş jeli de var, o da yine bunun kadar iyi, ama belki duş jellerinde mis gibi meyve ya da çiçek kokanları tercih ediyorsanız size hitap etmeyebilir. Kokusu asla kötü değil, çok hafif ve hoş, ama örneğin bir Body Shop ya da Lush gibi banyoyu ve ve sizi kokusuyla sarmıyor tabi.
Kısacası bu sıvı sabunu (ve isterseniz aynı serinin duş jelini) tavsiye ediyorum, çok memnunum.
Özlem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen çekinmeyin,yorum bırakın,bizi mutlu edin :)