19 Temmuz 2010 Pazartesi

The Body Shop Nutriganics Gündüz, Gece ve Göz Kremleri-SATILDI


Organik ve doğal ürünler deyince The Body Shop'dan söz etmemek olmaz. (Aslında bu markanın her ürünü "yeterince" doğal değil tabii.)

Nutriganics serisi sertifikalı organik içerikli. Kutuda yazdığına göre kırışık ve çizgileri gideriyor ve nemlendiriyorlar. Yağsız oldukları ve cilt tarafından hemen emildikleri için çok kuru ciltlere iyi gelmeyebilir. Satış görevlisinin dediğine göre bu set ilk kırışıklıklar içinmis, yani 30 civarı yaşlar için uygunmuş. İki kutu almıştım bunları duyunca ^_^ Birini kullanıyorum, birini de satmaya karar verdim. Kremler cilt tarafından kolay emiliyor ve iyi nemlendiriyor. Benim cildim normal bir cilt, ne çok kuru ne de yağlı. Ben memnun kaldım, ancak kırışıklar ve ince çizgilerle ilgili bir şey diyemeyeceğim çünkü yüzümde daha gözle görülür bir kırışıklık yok. Peki kırışıklık yoksa bu kremleri neden aldın derseniz, bilmiyorum, alışveriş çılgınlığı işte!

Ürünlerin özelliklerini The Body Shop'ın sitesinden inceleyebilirsiniz.
http://www.thebodyshop.com.tr/product_page.asp?ProductGroupID=900&GroupID=5

Bu set hiç kullanılmadı, kutusunu bile açmadım, fotoğrafta kendi kremlerimi kullandım. Size hiç açılmamış seti göndereceğim.


50 ml gündüz kremi, 50 ml gece kremi ve 15 ml göz kremi (hepsi tam boy)

Fiyatı 55 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen çekinmeyin,yorum bırakın,bizi mutlu edin :)